februarie 19, 2010

Ce imi veni si mie?


Ce imi veni si mie?


M-am trezit in acest spatiu deschis de o alta lume, condus de un alt spirit, si ma las purtat de valul tineretii, ganduri si ganduri pierdute in neantul vremurilor, ieri, azi si maine, o insiruire de fapte valabile doar pentru noi pamantenii, nici macar nu suntem constanti, ce imi veni si mie sa cred ca suntem constanti?! timpul se scurge doar pt noi si in defavoarea noastra as spune eu, doar uitandu-te ca idiotul pe ceasul de la mana, te intrebi: Ce timp idiot! oare o fi masculin sau feminin, nu stiu! imi place sa cred ca e barbat, nu ca as fi misogin sau gay dar daca pt noi nu e constant, hai sa il punem barbat ( barbatii este porci si femeile este o zana) sic!
Ce imi veni si mie oare cu noi toti? hai sa ne gandim un pic, te simti prost cumva? iti spun eu de ce, iar te-ai uitat pe reclamele de la Unirii (alea luminoase) si ai fost refuzat in cererea ta de casatorie facuta dintr-un exercitiu de imaginatie, iar ai fost aruncat in realitatea singuratica si care rade de tine si de timpul tau inconstant, ce imi veni si mie sa schimb toate astea? sti cumva ce este refuzul? nu sti sigur, este inconstanta timpului care nu o sa iti spuna "da" vreodata, ci numai "nu" ce imi veni si mie? e vina ta Iuly, esti geniala, o muza perfecta pt un inceput inconstant de manuscris (a se citi viitoare carte!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu