februarie 20, 2010

De ce?


Astazi mi-am zis ca e ceva in neregula, faptul ca totul parea invaluit intr-o aura de mister, simt ca am pierdut ceva si chiar daca inca n-am pierdut simt ca voi pierde in curand sau chiar azi, simt ca se apropie clipa cand totul o sa se schimbe si iar, si iar ca un ciclu ce nu se termina niciodata.
Totul e o intrebare fara raspuns, de ce? este intrebarea care ma framanta, de ce...eu? de ce, imi pun intrebarea asta? e simplu pentru ca aparentele inseala, de ce eu as fi fericit? lumea e fericita sau cel putin asa cred ei despre mine (sic!)
Aparentele nu pot raspunde la intrebarea mea, pt ca acel "de ce" cauta ceva ce nu trebuie cautat, si se afla acolo unde nu am acces, da se afla acolo in relatiile de 5-6 ani ale oamenilor, in relatiile cu lumea intreaga, da moncher, doar dragostea raspunde la intrebarea "de ce", pentru ca doar ea poate insela aparentele si intrerupe ciclul Universului. Nergularitatea situatiei nu poate fi pusa la indoiala (manuscris By Scufelu')

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu