decembrie 12, 2009

Lucruri uitate in "sertarul" cu durere


Nu stiu de ce mai vorbesc cand nu mai sunt in stare sa ma tin de cuvant, mi-e din ce in ce mai greu sa mai tin aici totul parca imi scapa de sub control amintirile si nimic nu mai e l fel, se apropie sfarsitul de an, ar trebui sa ma bucur sau nu? nici una nici alta, si acum imi pun aceeasi dorinta de Craciun, si o sa ma rog la Dumnezeu sa nu ma ocoleasca, dar simt ca o fac degeaba, sunt confuz total, m-a apucat o melancolie crunta, nu m-ai ma lovit de mult, am reusit sa cobor la realitate pt ceva vreme nu o mai facusem de mult, iata ca am reusit, simt ca nici sfaristul acestui an nu va fi diferit si s-ar putea nici anul care sta sa inceapa, inca caut ceea ce nu gasesc deloc, inca alerg dupa iluzii si miraje, inca mai ma hranesc cu sperante, speranta ca intr-o zi totul va fi bine!
Am citit dintr-o agenda de a mea din 2005, aveam acolo consemnat niste lucruri care la aceea data imi doream sa scap si traiam cu speranta de mai bine, iata ca in curand vine 2010 si acelasi lucru observ ca se intampla, aceiasi oameni care iti spun "o sa fie bine ai rabdare" iata ca se implinesc 5 ani de rabdari, sperante, bucurii si tristeti, nici macar nu stiu unde ma aflu pe drum, ma indrept spre adevar si iubire sau ma indrept spre pierzanie si durere....viitorul va spune totul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu