aprilie 23, 2010

"Zugraveala"


Chiar imi cer scuze pentru faptul ca nu prea scriu pe blog, dar poate cateodata sunt mai ocupat decat altii sau poate pur si simplu nu reusesc sa imi fac timp, in curand trebuie sa fac si o "zugraveala" pe aici, nu imi place ce vad, "geamuri deschise" bate vantu', cam harababura, dar promit ca voi schimba asta.
Nu scriu aici doar de dragul de a umple niste spatii goale, cu diverse chestii care poate pe multi nu intereseaza, cat despre episoadele din culisele dream-teamului Stelei din anii 80 am observat eu ce mult intereseaza, recunosc, fara sa ma laud! pe multele figuri feminine ce citesc acest blog, dar cu siguranta nu il voi face nici in pagina de desfacere "Avon", cat despre "zugraveala" va incepe cat de curand si voi da cu pensula atunci cand ma va durea mai tare. Daca voi o sa ma rugati sa le continui, o voi face, dar daca nu prezinta interes nu vreau sa umplu blogul doar de dragul de a fi aici postate.
Am in minte o chestie care am vazut-o chiar in sambata Pastelui, care mi-a atras atentia dar care din lipsa timpului nu am putut-o relata atunci pe larg. Un lucru care se intampla din pacate frecvent in Romania, nu vorbim de politica, vrajeli, sport, fotbal, chestii din astea "mioritice" si o chestie care se intampla exclusiv in tagma asta marlaneasca a dragului nostru spatiu danubiano-carpato-pontic si pe care o voi prezenta putin mai tarziu pe blog intr-un post separat.
Asa cum am avut acel post cu teoria relativitatii la femei, asa voi face si o mica "revolutie" cu asta, vreau sa demonstrez ca sentimentul curat de dragoste eterna a cam disparut in multe cazui, cel putin pt mine nu mai exista decat in filmele americane care au inventat "happy-endul".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu