aprilie 13, 2011

"Deja-vu"

Desi sunt putin adormit, imi dau seama si de ce, am zis ca nu e bine lenevind, astepand o noua zi de munca, si sa scriu cateva impresii din perioada asta super aglomerata din viata mea.
Ma deranjeaza in continuare multe chestii, nu voi deschide din nou "pomelnicul" ca nu are sens, nici pe la facultate nu mai imi vine sa dau, am o stare de nepasare totala, in loc sa aud ceva noutati, aud intrebari de gradinita: "cand se da licenta????", "da cate intrebari vor fi???", "da cum se fac temele alea?", ma rog, macar de erau adresate pe rand, da erau implicate intr-un haos total, categoric ca nici nu avea rost sa fiu usa de biserica, pentru ca vroiam sa aud si eu ceva si trebuia sa tip si mai tare, va dati seama ce "salata" a iesit, ca tot imi era dor de liceu, nu stiam ca facem si "dirigentie", poate ca de cand n-am mai venit eu, s-a mai modificat orarul.
Intelegeam daca intreba cineva ce venea din an in paste pe la scoala, dar aceiasi copilasi care vin zilnic pun intrebari, multe din ele cu raspuns, evident pe site-ul facultatii. Si atunci unde e logica?? Nici nu prea mai are rost sa vin, traiesc intr-un "deja-vu" total cand vin prin universitate, mereu aceleasi lucruri care se repeta, aceleasi voci fara inspiratie, aceiasi profesori care invart aceeasi morisca de lectii, care folosesc aceleasi cuvinte, schimband doar ordinea dintre ele...eh...daia am platit o multime de bani, ca sa fac cu totul altceva cand termin studiile...si acum imi dau seama ca totul a fost in zadar, muhamuhaaa, ma intreb oare cine m-a indrumat aici? greu de spus, mai degraba factorii financiari.
Nici macar vremea nu te ajuta, sa te imbie sa mergi cu spor, da ce mai poate fi spus? am tot rasfoit toate ziarele, zilele astea, le citeam absent cu gandul departe, intre existenta confirmata a extraterestrilor de catre FBI si "sechestrul pus pe Marina Dina, de catre iubitul sau, cele doua asa zise stiri pe care le-am retinut, voi ce ati fi ales? corect nici una, cateodata simt si eu nevoia sa ma "prostesc" pe bune si nu doar in aparenta, iata de ce consider acest articol un mic pamflet si trebuie tratat ca atare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu