aprilie 15, 2011

Life Is Beautiful

E minunat sa constientizezi faptul ca esti un bun sfetnic, sa observi ca in mare parte sfaturile tale chiar dau roade, iti da un sentiment minunat atunci cand poti fi de ajutor cuiva, intrebarea este de ce la tine nu dau nici un rezultat? dar asta e o alta poveste, in cel mai bun caz, il trecem la paradoxuri. Viata e o comedie, de multe ori "low-buget", culmea e ca asta e "condimentul" care ne face sa spunem ca totusi "viata e frumoasa".
Zi de zi ne mai descoperim ceva ascuns in noi, fireste daca ai umor, toate problemele par ca un fulg de nea si o sa-i multumesc mereu lui Dumnezeu pentru acest simt, chiar si in fata unei "amenzi" RATB, e bine sa faci putina caterinca, sa mai ai un fata si un reprezentat "nemancat" al guvernarii Boc, un 335 dornic de circ si show-ul este asigurat. Asa cum am declarat si azi sunt un fel de martir al oropsitilor prinsi cu biletu' necompostat, prefer sa-il denumesc "tinut pentru zile negre" dar chiar asa, bilet original si nu prea "dezviriginat" de nici un compostor.
Cand mi-a cerut sa ma legitimez, m-am uitat nervos spre fata lui, brusc am avut o revelatie si m-am luminat, era un accident genetic, creeat probabil din "amintirile" toxice ale Cernobalului, o sapca de nazist pe cap, o figura de frustrat ce inca locuieste cu "mami" intr-o garsoniera, urmat de o pereche de ochi aflati intr-un scandalos" divort", si despre care sunt sigur ca erau la mare concurenta cu cel dintre Moni si Iri, toate acestea mi-au provocat un hohot de ras aproape isteric, tinandu-mi trena colegii mei: Americanu' si Nicoleta, mi-am dat seama si i-am zis extrem de clar ca aceea presupusa amenda, care vroia s mi-o dea, nu va fi platita niciodata, decat in cel mai rau caz de cel din buletin, presupus de "Accidentul genetic" ca nu fiind persoana mea.
Tot autobuzul a avut o zi superba, tavalindu-se de ras, l-am facut de cacao, toti trei l-am mitraliat cu o serie de epitete si glume cat mai colorate, tot drumul, pana cand "divortul" dintre ochii sai s-a pronuntat si el a coborat linistit, o lectie de tiqi-taka predata puterii condusa de tandemul Boc-Basescu si asa zisilor "subalterni" RATB.
Iata de ce cateodata simt ca dragostea este inutila pentru mine, cand poti gasi atatea momente frumoase si picante si mai stiu un lucru, ca aproape intotdeauna sfaturile mele vor avea efect asupra prietenilor mei si asta ma face sa fiu cel mai fericit cu putinta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu