aprilie 20, 2011

Sperante!

Este deprimant, sa vezi mereu cupluri care intra in magazin si sa iti dai seama inca de la intrare, ca nu par sa aiba nimic in comun, desigur, poate fi o aparenta, insa de multe ori vad ca nu exista nici macar o potrivire fizica intre ei. De cele mai multe ori vad, barbati chei cu o burta mult mai mare ca a mea, la brat cu vreo femeie frumoasa, atentie! nu sunt niste "cocalari", sau mai vad cate unul mai pitic ca mine de mana cu una mult mai bine dezvolatata ca el, nu vad deloc logica...Astea ar fi lucrurile care ma deprima la serviciu cel mai mult...ca incerc de multe ori sa analizez cauzele esecurilor mele...ce fac ei si eu nu fac?! Ce vorbesc ei?! si eu nu vorbesc?, desigur nu toti au bani sau diversi factori atragatori pentru acele femei, sa nu ne amagim, si totusi unde se rupe lantul? in fine poate o sa gasesc candva acest raspuns.

Lasand la o parte toate aceste frustrari, sunt extrem de fericit pentru surioara mea Pinkye, va avea un bebe, asta e chiar ultima veste buna pe care o aud in ultima vreme....si totusi bate vant de schimbare...in bine chiar...se apropie Pastele, si speranta mea lumineaza parca mai puternic decat in mod obisnuit, sa fi primit eu niste semnale si sa nu le inteleg inca? poate ca asa e, cert este ca ma simt mai bine ca niciodata!

2 comentarii:

  1. Este deprimant sa-ti citesc frustrarile , analizezi prea mult ambientul concentraza-te mai mult pe miez...nu judeca omul dupa aparente..ca ala e pitic , gras etc si umbra cu o femeie frumoasa.Gandesti ce are ala in plus fata de tine? Nimic...doar ca el nu gandeste asa profund ca tine..el actioneaza.Nu toate femeile alearga dupa bani...Felicitari ptr surioara ta..si daca vrei sa mai vorbim si nu te-a facut comentariul meu sa te simti ofensat sunt gata sa avem o discutie ..poate ne rezolvam putin problemele , ce zici?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu prea am timp si recunosc ca nici macar nu am citit vreun comentariu pana acum, deci acum il vad prima oara, lasand la o parte, problematica cu analizatul, despre ce probleme vorbesti si mai ales cine esti?:) ok o zi buna

    RăspundețiȘtergere