aprilie 24, 2011

Hristos a Inviat!

Ca de obicei in preajma unor sarbatori importante pentru crestinatate, primesc sute de mesaje, care nu fac altceva decat sa imi blocheze telefonul nitel. Nu ma supar, chiar ma flateaza acest lucru, va ganditi la mine, desi "serviciul de redirectionare" a mesajelor este folosit mai ceva ca massurile de pe messenger. Nu ascund faptul ca il folosesc si eu, de altfel, mi-ar lua foarte mult timp, sa scriu tuturor in parte cate ceva.
Desi mesajele in sine nu prea mai au valoarea sentimentala de altdata, acuma la moda sunt celebrele "poeme" cu iepurasul si Hristos de parca, au vreo legatura unul cu altul, am ajuns sa combinam cultura religiei noastre cu traditiile altor tari si nu prea vad bine aceasta treaba.
Imi plac mesajele simple, decat niste "poeme" redirectionate. De altfel nu inteleg un lucru...noi mancam miel (stiu cei de la protectia animalelor, ma vor face un "canibal" fara pic de suflet), il vedem pe saracul iepuras ca pe un "Mos Craciun" cu blana si pe Iisus in rol secundar, pe cuvant ca nu inteleg aceste chestii. Sarbatoarea in sine a trecut in spatele cortinei si asta chiar nu e in regula.
Inca primesc mesaje si tot vor veni pe parcursul acestei zile, vreau sa va multumesc din suflet si sper sa apuc sa va raspund la toti. Paste fericit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu