august 30, 2011

"Gaura Neagra"


Probabil ca Mass-Media a inceput sa tipe de bucurie atunci cand a fost "alimentata" cu un nou asa-zis eveniment. Nunta lui Cristi Borcea cu aleasa inimii sale a depasit orice stacheta de grobianism. Oriunde dadeam cu telecomanda de pereti, vedeam "dansul ploii" executat de mire in ciuda suporterilor dinamovisti.

Suporteri care pareau o adunatura de "iobagi" ce se uitau cu jind la masa "marelui nobil" al cetatii. Dincolo de tragi-comicul situatiei, Borcea si noua lui sotie pasesc inainte pe un nou drum, vor face din nou "naveta" Bucuresti-Miami, vor lua la rand insulele exotice, actionarul isi va aprinde in continuare linistit trabucul de la buteliile sale, si se va lauda in fata tuturor ca este cel mai "mare dinamovist" in viata!

In urma lui vor ramane sa planga aceiasi fani fanatici, aceia care vor plati sa isi vada favoritii si la bine si la greu, cu transferuri sau fara, iubirea lor ros-alba va ramane la fel de puternica.

Dinamo risca sa ramana doar cu cei doi caini de pe emblema daca va mai tolera megalomania acestui om, care a introdus acest club titrat intr-o mare gaura neagra, si stim ca de acolo nu mai iese nimeni, nici macar lumina.

Un comentariu:

  1. Numele meu este Kate și sunt din Oregon. Am fost căsătorit timp de 17 ani. Soțul meu s-a trezit într-o dimineață și mi-a spus că vrea să mergem pe căi separate. Am fost în lacrimi luni întregi. Eram confuză și cu inima frântă. Am trimis-o pe sora mea să meargă și să-l implore, dar el a insistat că s-a încheiat uniunea noastră, că s-a săturat de mine. Căutam ajutor când am citit câteva mărturii despre dr. Ajayi despre cum îi ajută pe oamenii care au probleme conjugale cu vraja iubirii. L-am contactat și mi-a spus lucruri de făcut pentru ca el să vrajească, la început am fost sceptic dacă ar trebui să o fac și m-am hotărât să încerc. am făcut ceea ce dr. Ajayi, vrăjitorul, mi-a spus să fac, apoi nu până la un interval de 7 zile din nicăieri, soțul meu care m-a părăsit fără niciun motiv s-a întors acasă într-o seară și a implorat să mă aibă înapoi, chiar a venit cu fratele său și a pledat pentru iertare. După atâta durere prin care am trecut, soțul meu s-a întors. sunt atat de fericit. toate datorită doctorului Ajayi, îl puteți contacta pentru orice fel de lucruri de vrăji. Cred că te va vedea prin problemele tale. E-mail: drajayi1990@gmail.com WhatsApp: +2347084887094

    RăspundețiȘtergere