august 15, 2009

Teoria Relativitiatii By Scufelu'



Scuzati-mi intarzierea postarilor pe blog, dar am fost extrem de ocupat intr-o saptamana legat de un eveniment oarecare ce nu are legatura cu nici o informatie de pe blog si despre care nu o sa vorbesc, dar am de comunicat ceva ce poate va "revolutiona" cazurile "disperate" ca mine asa. Tot framantandu-ma zilele astea, am stors din creierasul meu, o teorie ce poate rezolva un mare paradox al vietii mele sentimentale si nu numai, care incearca sa raspunda la ghinioanele mele frecvente in materie de "Cupidon"! si care poate va schimba multe vieti, glumesc fireste, numai eu si Tibby doctor Honoris Causa in materie de "fiinte sensibile" stim ce inseamna lumea asta teribila a femeilor unde razbati doar daca esti frumos, destept dar mai ales money multi cash in buzunarele "toalelor harmani mancati-as".
Din punctul meu de vedere si nu numai, luand in considerare si experientele anterioare, am ajuns la concluzia ca pentru mine se gasesc 3 tipuri de femei pe aceasta lume, imediat o exemplificare:
1. Femeile "bune" de Dorobanti din toate punctele de vedere, dar care apar interesate de tine doar la vederea "haurului" de la gat, cefei de "porc afumat", eventual ceva mare si tare in pantaloni, ca deh fara sex, nu se inmulteste rasa "mami lor" de specimene si MAI ALES Ferrariul nou care trebuie afisat neaparat, ca donsoara" doar nu o sa mearga pe jos sa nu cumva sa isi rupa tocul cui pana la domiciliul sus-numitilor pentru a presta serviciul de imperechere ce se manifesta doar la vederea "muntilor de heuro". (in concluzie nu te poti apropia de ele fara "calitatile" de mai sus!).
2. Femeile "juma de norma" acestea doar pe jumatate isi recunosc "vocatia" de la primul numar, in rest se dau "fiinte de treaba" care stiu sa se poarte si sa te faca sa crezi ca te iubesc, asta doar in aparenta pana cand te declari dezamagit cand o sa isi arate adevarata fata, parasindu-te pentru "exemplarul valoros" de la prima varianta, dar asta dupa 4-5 luni de relatie stabila neaparat, ca nah trebuiesc fetele sa fie credibile intr-un fel!
3. Femeile "raritati" sunt asa de rare, in cat iti trebuiesc destule calitati fizice pentru a castiga inima acestora, si adeseori au un prieten de multi ani, acesta este tipul cel mai sensibil si cel mai bun tip de femeie, dar este extrem de rar, mai ceva ca un ac in carul de fan, odata impresionate, juri ca o sa cunosti adevarata dragoste, dar pana atunci ne batem in teorii, care nu m-a ajutat inca sa o gasesc pe acea fata sa fie si libera si dornica in a ma cunoaste.
Acuma astept pe expertul in materie de "fizica feminina" sa imi spuna daca teoria mea relativa insa, are macar o samanta de adevar, eu insa cred ca este revoltator de adevarata! asa de greu gasesti pe cineva potrivit in aceasta lume caineasca incat nu ti-ai fi dorit parca sa te nasti pe acaasta planeta. In final va invit sa ascultati celebra piesa al lui Margineanu, poate nu m-am facut bine inteles!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu