martie 26, 2011

Incertitudine


Din pacate si aseara am ajuns prea tarziu acasa, fara sa vreau, am neglijat din nou pe toata lumea, m-am apucat de o treaba destul de "dubioasa", nu prea are rost sa spun acuma ce anume, poate la momentul potrivit, ideea e ca ma lupt cu incertitudinea, dusmanul meu de moarte, m-am lovit de niste probleme noi, cu care, de abia, am facut "cunostiinta". M-am simtit inchis si neajutorat in aceasta saptamana, totusi, culmea, perspectivele sunt bune, banii o sa vina, sa spunem una din problemele existentialiste bifate, mai ramane dragostea, totusi hai sa nu zic hop pana nu sar gardul. Responsabilitatatile incep sa ma tina strans de mana, totusi nu vreau sa par prea radical, inceputul e mai dificil, ca oricare altul de altfel. Sper sa nu ma uitati, timpul meu va fi limitat drastic de acum incolo, si ca sa stiti ca am ramas acelasi Mitza, va arat un videoclip ce face furori pe internet in aceste zile, numai bine va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu