iulie 04, 2012

O zi sacra !

De fiecare data cand ma duc la biblioteca, imi propun sa nu o mai i-au acasa cu mine la propriu, desi imi doresc sa caut cateva titluri, pana nu plec cu sacul plin de carti acasa nu ma las. Desi ajung cu 4-5 ore inainte de inchidere, tot am senzatia ca nu am timp sa imi caut ce vreau. De altfel ziua cand ajung la "Liviu Rebreanu" trebuie sa fie mereu una sacra, chibzuind timpul cu lingurita pentru alte activitati, doar sa ajung acolo si sa fiu in lumea mea, analizand  autorii, genurile literare dar mai ales actiunea si timpul in care se prezinta actiunea cartilor.

Nu am pretentia sa fiu un critic literar, dar am ajuns sa imi dau seama doar citind cateva fraze daca o carte, este valoroasa sau nu. Mare mi-a fost surpriza sa constat zilele astea ca au primit autori si titluri noi de carte, imi doream de mult sa il lecturez pe Aleksandr Soljienitin si celebrele sale romane in care descrie cu mare rafinament iadul lagarelor de concentrare staliniste, acolo unde insusi autorul a avut parte de o experienta nefericita.

"Arhipelagul Gulag", "Primul Cerc" sau "Pavilionul Cancerosilor sunt carti ce nu au voie sa lipseasca din biblioteca nici unui om ce adora lectura. Asa ca va urez  la cat mai multa racoare sa aveti parte, doar asa puteti savura in tihna aceste capodopere.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu