iulie 06, 2012

Paine si circ

Nu am reusit niciodata sa urmaresc in detaliu informatiile venite din mediul politic, probabil ca tine de pasiunea fiecarui jurnalist, cand ma gandesc la clasa politica romaneasca, trebuie sa cumpar multe lamai ca sa nu mi se faca greata.
Nimic nu mai pare real, cred ca fost prima oara in viata, cand m-am dus hotarat la ora 20 sa vad ceva relaxant la televizor, dupa atatea ore de Wimbledon, mi se facuse brusc pofta sa privesc acel ecran ce rar isi deschide "portile" in fata mea, mare greseala am facut...am crezut ca e o gluma proasta, pe toate canalele romanesti, acelasi lucru: "Basescu, in curand suspendat" si in imagine un grup de "pasoptisti" galagiosi care pe o asemenea caldura mai aveau putin si jucau "Hora unirii".

Nu am inteles pe deplin nici acum aceasta bucurie feroce, nici pe departe nu sunt vreun simpatizant de al "marinarului" dar vorba cuiva foarte drag mie: "Pleaca ai nostri, vin ai vostri...noi ramanem tot ca prostii!" mi s-a parut principiul ce se pliaza perfect pe mentalitatea asta a romanilor, avem memorie scurta multi dintre noi, nu stiu de ce suntem la fel de naivi, desi de 23 de ani incoace, ne luam tot felul de tepe.

Fireste avem o istorie care ne spune ca romanul a putut sa duca multe umilinte in spate, suntem un popor "rezistent" dar si foarte entuziast, mai ales cand e vorba de schimbari, desi acestea au dus rareori la ceva bun, dar noi ramanem "consecventi" si ne bucuram, desi maine dimineata pentru multi dintre noi, soarele va rasari doar daca il platim...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu