iulie 12, 2012

Rusine!

Am avut foarte multa treaba in ultima perioada, dar oricat de obosit as fi, cand vad atata nedreptate, nu pot sa nu comentez. Desi am fost mai de mult timp rugat  sa fac o analiza politica in legatura cu problema ruseasca din Republica Moldova, am tot amanat acest lucru, considerand ca nu sunt in masura si nici nu stapanesc bine subiectul.

Dar azi am observat intamplator un filmulet pe facebook, in care erau intervievati mai multi elevi rusi din Chisinau, in legatura cu notele lor la proba de limba si literatura romana. Ok, nu e o noutate, oameni idioti au existat, exista si vor exista intotdeauna, nu e o rusine sa fii asa, nu e o rusine ca nu poti, dar e rusinos sa nu vrei, ba chiar mai mult sa fii un infractor cu acte in regula.

Fetele lor sunt foarte expresive, tipic "muscalilor" cu vodca pe post de placere orgasmica, nu asta e important, in Constitutia unui stat nu iti este interzis accesul la alcool, dar in oricare tara din lumea asta larga chiar si in cea mai noua ( Sudanul de Sud) scrie clar ca lacrima, ca limba oficiala a populatiei autohtone predominante trebuie respectata, adica eu daca ma mut in China, nu o sa aud vreun miliard de voci ce ma saluta in romaneste...nu ca nu mi-ar placea, dar din respect pentru acei oameni, ma voi stradui sa le folosesc limba, mai ales daca, poate, am ganduri sa ma stabilesc pe acolo.

Din nefericire exista un popor care nu a reusit decat "performanta" creearii unor monstrii, este de ajuns sa ne amintim de Ivan cel Groaznic, Ilici Lenin sau de Stalin ca sa iti dai seama de idiotenia nativa a rusilor, o tara "mare ca o prajina si proasta ca o gaina", sper sa ma ierte, bietele inaripate ca le jignesc inteligenta, comparandu-le cu un neam ce nu a realizat nimic bun, decat prin furturi si crime impotriva umanitatii.

Imperiul Tarist ramane doar o amintire, URSS, doar un vis urat, nu si pentru dictatorul "modern" alias, Vladimir Putin care de 12 ani isi joaca Polka nestingherit pe mosiile rusesti, deh, mostenire de familie, arta spionatului deprinsa in KGB si a relatiilor cu vechea nomenclatura de partid, la urcat pe culmi nebanuite. Influenta bautorilor de vodca nu are voie sa scada, o spune, "conducatorul iubit al poporului", in fostele tari-satelit, din tot acest harem, acestia intotdeauna au avut o favorita, Moldova, cea cu iesire strategica la mare.

Au violat si mutilat nestingherit acest neam romanesc, vreme de 60 de ani, botezand pamantul sfant al lui Stefan in Basarabia si uneltind ca un sarpe veninos impotriva limbii si a originii acestui popor brav.
Ma intreb oare daca domnitorul moldovean nu se zvarcoleste in mormant, vazand niste limbrici uscati, cum se prefac a nu intelege limba romana., graiul unei tari libere...si respingand cu ura tot ce e autohton, oare de ce moldovenii se complac in situatia asta si nu i-au masuri extreme?

Mi-e greu sa am un raspuns atata timp cat pentru multi dintre ei a vorbi limba muscalilor inseamna ceva "cool",  draga frati de peste Prut daca a vorbi limba celor ce v-au trimis bunicii sau strabunicii in lagarele din Siberia inseamna ceva "cool", va meritati soarta; " Moldova nu e a mea, ci a urmasilor, urmasilor mei" mai insemana ceva pentru voi, razesilor, aceste cuvinte? Cat va mai lasati calcati in picioare de aceste brute fara creier? Scapati de jugul lor, mi-e rusine, mie ca roman, sa vad cum acesti avortoni umilesc limba noastra sfanta.


 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu