iulie 03, 2012

Un scurt prolog

Am spus cu ceva timp in urma ca voi muta adresa blogului si voi schimba putin si formatul, din lipsa timpului dar mai ales a comoditatii am hotarat sa raman tot aici.
Pe zi ce trece sunt tot mai scarbit de presa romaneasca, in cadrul ei general, de oamenii care scriu la comanda, de cei care din compromis au facut o sacralitate, dar cel mai mult ma dezamageste lipsa obiectivitatii, stiu nimeni nu e obiectiv, dar trebuie sa invatam sa nu ne lasam orbiti de subiectivism, cu totii imi stiti pasiunile, dar nu toata lumea le respecta, e un lucru ce tine de educatie pana la urma, cu siguranta ca respectul daca nu il inveti, nici nu o sa il dobandesti vreodata.
Nu sunt mai catolic decat Papa, dar cu siguranta ca ma voi lupta sa schimb niste lucruri si mentalitati defectuoase. Fac si o promisiune cititorilor, ca voi incerca sa fiu mai "comercial" decat pana acum. Mi s-a reprosat de multe ori ca nu abordez multe teme "comerciale", am crezut ca nu e cazul sa repet sa ceea ce tot vad in jurul meu,dar o voi face in stilul meu caracteristic.
Va multumesc pt sustinere si pentru mesajele lasate pe Facebook.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu