iunie 18, 2009

Ce se mai aude prin tarisoara asta "frumoasa" !

Vreau sa zic ca ma simt foarte bine si chiar sunt happy, am avut ceva treaba zilele trecute, dar am revenit cu forte proaspete, desi in seara asta ma apuc si eu un pic sa invat pentru maine, vreau sa va spun ca va scriu din fata altui monitor ce mi-am luat si incarcat dintr-o alta unitate la fel de noua, nu vreau ca sa ma laud ci doar sa consemnez ca fapt divers, cea veche mi-a facut destule necazuri, numai eu stiu cum am trecut prin ele.
Am promis ca o sa va povestesc despre niste filme minunate care m-au atins pe mine la suflet in afara de "A walk to remember" dar din nefericire nu am avut prea mult timp, dar promit ca o sa ma tin de cuvant.
M-am uitat aseara din intamplare, ceea ce eu nu prea fac, pe la tv, si ce crezi ca vad, pe "primul marinar" al tarii cum incepe el sa critice reforma din invatamant si mai ales sa debiteze prostii pe gura, ca de vreo 5 ani de mandat tot asta face si sa spuna intr-adevar o vorba cataclismica dar in acelasi timp dureros de adevarata citez: "Scoala romaneasca produce numai tampiti" acuma vorbind intre noi sa scoti la iveala o mana de filosofi sa sa spui ca ce talente produce invatamantul romanesc si sa ne ascundem dupa deget, cand stim ca scoala romaneasca este la pamant si ca majoritatea oamenilor ce ies de acolo nu prea stiu mai nimic in viata, aviz amatorilor ce l-au votat pe Base probabil ca acelora li se adresa, dar in acelasi timp mi se pare o lipsa crasa de deontologie din partea oamenilor media care apara un sistem extrem de "bolnav" doar de dragul de al ataca pe presedinte care categoric nu e un sfant si nu e la prima iesire in decor la televizor dar mi se pare ceva foarte ipocrit stiind foarte bine care e starea invatamantului sa negi ca nu ies majoritatea tampiti din scoli, pana la urma asa e nu? in tara asta trebuie sa mai iasa unii sa produca ceva, nu numai filosofi si intelectuali ca stiti vorba aia "tara geme de ingineri" unii probabil ca se simt dar asta e adevarul, oricum zilele marinarului la putere sunt numarate, vorba lui Stefan, avem o tara frumoasa, pacat ca este locuita!

7 comentarii:

  1. eh..noi sa fim sanatosi..si sa-i demonstram presedintelui caci in ciuda faptului ca si noi suntem un produs al scolii despre care zice el..sa-si aduca aminte ca si el a trecut prin scoala

    RăspundețiȘtergere
  2. poy a trecut, am impresia ca este el "tampitul-sef" oricum o doza de adevar sunt in vorbele sale nu putem nega asta, dar oricum nu la noi ma refeream

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravos ,neicusorule~!_carcotas de'al nostru/ ai 1 adevarat talent de jurnalist, akum fara modestie, si asta e in Romania la ora actuala..greu!
    Traim vremuri istorice, pakat k nu se my termina! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc pentru apreciere, sunt modest mai am de munca mult zic eu, traim intr-o tara in care oricum ne furma unii pe altii fara sa ne impotrivim:)

    RăspundețiȘtergere
  5. filosofii lu' mama,putem schimba noi ceva?
    hai macar sa nu ne facem nervi;))

    RăspundețiȘtergere