iunie 11, 2009

Melancolie de vara !



Scriu aceasta postare cu putin timp inainte de a ma apuca sa invat un pic pentru examenul de maine, examen care de bine, de rau mai ridica cat de cat plafonul intamplarilor banale din aceste zile, mi-am amintit deunazi de niste lucruri foarte frumoase intamplate undeva in trecutul meu indepartat si sti de ce spun asta? acum parca ar fi niste intamplari cu monstri, balauri ba chiar zane raportate la viata de astazi parca mai gri ca niciodata.
Spun asta din postura omului care nu il mai impresioneaza nici o "jucarie" din prezent si care isi priveste cu mandrie trecutul, ba chiar anii mei de aur, ani cu care nu o sa mai ma intalnesc vreodata din pacate ! Lumea parea altfel, oamenii pareau mai calzi, ca sa obtii ceva pretios iti trebuia categoric mult mai multa munca de lamurire si odata ce obtineai stiai sigur ca era meritul tau in totalitate, acum insa e altceva "smecheria" o gasesti sub formele cel mai hidoase la orice colt de strada, copii de prin cartier si-au uitat de mult identitatea, se cred smecheri" bazati ce sa mai ! parca cu trecerea anilor oamenii au uitat de valoarea lor in societate....nimeni nu se intindea pana nu ii permitea plapuma, dar dintr-odata totul a devenit schimbator, superficial, relatiile inter-umane au devenit superficiale....de ce oare? imi amintesc acum 4-5 ani cum plecam de acasa sa ma intalnesc cu prietenii mei si credeti-ma o faceam stand mereu cu gandul la ora de plecare, nerabdator nestiind cu ce isi umple mai mult timpul, nu cu "statul pe mess sau pe hi5", facand cele mai banale lucruri posibile dar care sentimental insemnau enorm: sa joci fotbal in celebra "sticlarie" din zona, sa stai de vorba cu amicii la o "samanta" in cupola, cate amintiri frumoase, si ce petreceri monstruoase puneam la cale, ceva de vis !
Retraiesc vremea primei iubiri, era frumoasa, era deosebita....si totul se intampla acum niscaiva ani, zici ca ieri s-a intamplat, ieri era lumea altfel, astazi parca am trai intr-o alta dimensiune, grupul meu de prieteni era cel mai nebun din cartier, am avut parte de toate intamplarile "de aur" ale adolescentei unui om ce va purta mereu un respect acelor vremuri si acelor oameni ce m-au ajutat sa traiesc lumea de basm de atunci avand parte de iubiri, tradari, iluzii si deziluzii toate intr-o perioada de sfarsit de Generala imbinate cu sfarsitul de liceu, nu regret nimic de atunci, ma bucur ca s-au intamplat ! asa ca colegii care imi cititi postul e timpul sa trecem un pic la "actiune" si sa ne pregatim de examen, pana una alta e bine sa reflectati si e bun subiect de meditatie, sa va ganditi, de ce totul se schimba de la zi la zi, din minut in minut, din secunda in secunda?

9 comentarii:

  1. de ce se schimba toate lucrurile astea? e simplu ca asa e viata..schimbatoare...pe fiecare zi se schimba catre ceva..conteaza doar sa trecem cu bine peste aceste schimbari

    RăspundețiȘtergere
  2. da Stefan, totul se schimba, dar nu totul se schimba in bine din contra, daca as avea puterea sa stopez asta cu siguranta k as faceo

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu ma mir,aceeiasi melancolie ce te caracterizeaza de ceva vreme,de buna vreme....
    Nici eu nu m am obisnuit,eu inca nu realizez ca ne schimbam, ca timpul trece ....pe langa noi
    Ce sa zic,ma bucur ca ti ai facut blog,sa stii ca deja "m am abonat"
    Si succes la examen maine

    RăspundețiȘtergere
  4. totul se schimba pt k oamenii se schimba.. majoritatea se schimba intr-un minut numai k sa obtina ceva ce restul nu au

    RăspundețiȘtergere
  5. da m caracterizeaza cred dintodeauna, tocmai asta e ideea ca nimeni nu s-a obisnuit, mie imi pare rau ca nu am constientizat asta la timpul potrivit, iti multumesc pt aprecieri

    RăspundețiȘtergere
  6. totul e cu dus-intors pot sa obtina imediat ce vor dar pot pierde ce au castigat tot din cauza schibmarilor

    RăspundețiȘtergere
  7. vor realiza ce au pierdut cand va fi prea tarziu pentru a mai putea fi recuperate...lucruri "marunte" ca prietenie, respect, bunatate...

    RăspundețiȘtergere
  8. ai facut si rima pana la urma, spui niste adevaruri mari, trebuie reflectat neaparat

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu am realizat rima facuta

    RăspundețiȘtergere