iunie 14, 2009

A walk to remember !

Nu voi uita prea curand aceasta seara care practic mi-a oferit o lectie de viata, am vazut poate mai mult din pura intamplare un film absolut magnific ce cu siguranta a reusit si va reusi multor generatii de acum inainte sa le intre in suflete, o poveste de dragoste ce poate nici in povestile cu zane si feti-frumosi nu se poate gasi, un lung-metraj care a reusit sa ma faca pur si simplu sa raman fara cuvinte si sa plang in hohote.

Ea este fata "tocilara" si neadaptata social dintr-un colegiu american, el baiatul cuceritor si popular din aceeasi institutie, din doua extreme ce par sa nu se atinga niciodata se va isca o superba poveste de iubire ce cu siguranta ca va va cuceri inimile asta in caz ca inca nu l-ati vazut inca, vi-l recomand cu cea mai mare caldura, nu o sa va spun acum toata povestea acestei capodopere, ci va las pe voi sa va convingeti ca nu spun vorbe goale si o sa merite din plin, dupa aceasta cu siguranta ca ve-ti reflecta mult mai bine viata pe care o traiti si o sa puneti sper eu mai mult in valoare acest sentiment minunat care este dragostea.

7 comentarii:

  1. chiar foarte tare filmul. lam vazut de nusht cate ori pana acum. merita

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu am tentativa sa l vad de cativa ani...
    oricum impresionant

    RăspundețiȘtergere
  3. da asa este ceva ce te lasa cu gura cascata, poy sa te uiti nu pierzi absolut nimic

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai plans la film sau nu? :))
    Oricum frumos filmu...partea mea preferata este aceea cand interpreteaza amandoi scena de teatru si ea canta asa frumos..

    RăspundețiȘtergere
  5. da chiar am plans....dar cine ma intreaba? un nume nici chiar anonim asa:P pe mine tot filmul m-a impresionat nu o scena anume, faptul ca dragostea pura exista shi ca multi nu o aprecieaza

    RăspundețiȘtergere
  6. Mda, stiu demult filmul si e printre cele my pure povesti de dragoste,dar iti recomand si Love me if you dare (Jeux d'enfants),Vannila Sky..Sweet November..Penelope.. toate sunt IMPRESIONANTE ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. iti multumesc pt ponturi Robert, am sa tin seama cu prima ocazie cand o sa am timp liber o sa le vizionez:P

    RăspundețiȘtergere