iunie 23, 2009

Singin' in the rain!



Ce aventuri aseara, nu credeam ca voi pati asa ceva, sa ma duc la o simpla filmare si totul sa se transforme intr-o mica aventura, pe "platourile" de filmare de la Republica care dupa ploaia sanatoasa de ieri, se transformase in frontul de razboi din Vietnam nu alta, unde a trebuit sa "slalomam, impreuna cu Cristina, Anita, Anca si verisoara mea Gilda, am jurat ca nu mai calc pe acolo decat in conditii speciale, dar am si ras in prostie, asta e una din principalele mele calitati scot maximul de haz dintr-o situatie realmente de plans, unde practic in loc sa filmam o reclama obisnuita nu dau nume unde, nu e frumos! s-a transformat intr-un film hororr de toata frumusetea, peisajul a fost incredibil de emo zici ca venea sfarsitul lumii, va prezint drept dovada si niste poze ce-i drept nu foarte reusite dar pe ploaia aia va zic eu ca au fost niste capodopere!
Ce sa mai totul s-a amanat cum era de asteptat, cum ea sa venim 500 de insi sa filmam un film horror? va zic eu totul s-a petrecut cu in lacrimi de ras, si nu o sa uit prea usor seara trecuta!

Maine continui cu serialul povestii castigarii CCE de catre Steaua in 1986.

6 comentarii:

  1. se pare ca am pierdut ceva prin faptul ca nu am venit la reclama. am inteles ca s-ar amana pe vineri incolo. poate reusesc si eu sa ajung

    RăspundețiȘtergere
  2. da s-a amanat n ne-am facut muci de ploaie dar ne-am si distrat:)

    RăspundețiȘtergere
  3. doamne cea mai tare seara:)) {si prin ploaie, si prin vant, cu crengile la pamant}.:)) chiar ca parca eram pe arca lui noe sau intr-un taram uitat de vremuri =))

    RăspundețiȘtergere
  4. era Noe invidios pe oni de acolo de sus:) vad ca esti si poeta:)

    RăspundețiȘtergere