februarie 08, 2011

Panza cu ganduri!


De-a lungul vremii am promis destule lucruri ca voi face pentru acest blog si aproape niciodata nu m-am tinut de cuvant, nu pot explica decat printr-un paradox acest neajuns, postarile dese nu au fost deloc dese, si as putea sa ma ascund foarte usor sub masca unui om care crede ca nu are nimic bun de spus, da-i omului o masca si iti va spune cine este, spunea marele Oscar Wilde, dar la mine chiar nu se potriveste in context.
Sunt un om comod, cine nu este? am fost doar eu si gandurile mele, atata amar de timp m-am consultat cu ele si nu m-au lasat sa le exprim, imi spuneau ca la ce bun? toata viata mea ma voi feri de banalitate, fobia gandurilor mele aceasta este, banalitatea nu va aparea niciodata pe acest blog, dar mai ales motivatia care mi-a lipsit o perioada, a inceput sa ma insele cu dragostea, s-au intalnit intr-un loc stiut numai de ele si s-au gandit sa fuga in lume, norocul meu a fost ca le-am descoperit "planul" motivatia fara experienta a fost prinsa la loc imediat, dar dragostea perfida si vicleana asa cum o stiu eu dusa a fost, plecand cu un ranjet de satisfactie fara ca macar sa isi ia adio.
Desigur mai sunt si oameni care apreciaza acest blog, aceasta munca a mea, aprecierile au fost destule dar niciodata nu prea le-am simtit din suflet, dar ieri am simtit ca trebuie sa privesc paienjenisul care s-a format, sa il curat si sa-i dau un pic de culoare, fie ca va exista o singura persoana pe lumea asta care imi va indragi gandurile asternute aici, le voi exprima cu cel mai mare drag si fara nici un pic de teama. De acum inainte mai putine vorbe, faptele sa vorbeasca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu