iulie 06, 2009

Singuratate

Ma simt mai singur ca niciodata, chiar ma uitam azi intamplator prin toata lista mea de messenger, doar o privire fugitiva mi-a fost de ajuns, sa imi fac o idee generala despre starea de spirit a tuturor persoanelor cu care vorbesc. Cam toti par mai mult sau mai putin fericiti, nu asta conteaza ci faptul ca am vazut la 99% din ei poze cu cineva drag lor, iubit/iubita s.a, ceea ce nu a fost un moment potrivit pentru mine, care m-a prins din nou intr-un moment din ala de deznadejde, in care esti apasat de timp si de ghinion si te intrebi cand o sa scapi de starea asta nenorocita. Fiecare e mai mult sau mai putin egoist, vreau sa spun si in sens pozitiv si in sens negativ, am "scapat" de la o vreme, observ, din a rezolva problemele sentimentale ale altora, iar cand le rezolvam, primeam "bonus", citez: "Lasa ca o sa iti gasesti si tu pe cineva potrivit pentru tine" asta da incurajare, mai ales in niste momente delicate, ce pot sa spun, intr-adevar te ung pe suflet de nu te vezi.
Problema e alta oricat de mult as vorbi eu, nu acuz pe nimeni, ci doar poate pe Mama Natura, ca nu m-a facut mai frumos, mai destept decat sunt, asa poate se inghesuiau "pitipoancele" la mine, doamne-fereste! n-am nevoie de ele, si nu vreau sa am de a face cu ele, insa inca mai am speranta ca voi gasi sentimentul acela pretios care il caut de atata timp mai ceva ca o piara filosofala. Am multi prieteni, insa, e greu ca vreunu din ei sa te scoata din starea asta de nostalgie si durere cronica, mai ales cand aproape toti, nici nu au cum sa te inteleaga atata timp cat ei sunt fericiti si au pe cineva de care sunt atasati. Totul e o loterie, poate inca n-am tras lozul castigator, dar tot asa de bine, pot sa am ghinionul sa nu il trag niciodata, nu cu toti suntem "Ogica" in dragoste, ca in bani nu am nevoie.
Imi trebuie o noua motivatie pentru a lua de la inceput totul din nou si pentru a a avea din nou forta de a reusi ceva, daca nu, ma voi aprofunda in munca, toata viata mea si voi ignora cu dezavarsire iubirea, acest sentiment care pentru mine e ca o "Fata Morgana" cand crezi ca te apropii de ea, ea se indeparteaza tot mai mult, stiu ca nu ma intelegeti si in incheiere, vroiam sa ascultati o melodie, care poate va descoperi macar 5% din starea groaznica de spirit pe care o am.

11 comentarii:

  1. lasa mitza o sa fie bine..trebuie doar sa nu iti pierzi speranta..sti..toate se intampla cand trebuie sa se intample..;)

    RăspundețiȘtergere
  2. frate, stii vorba aia... doar prostii au noroc in viata :) iti recomand prieteneste misogin.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. he he he ... uite buey k eu nu fac parte din aia 99% din lista ta de mess care sunt extrem de fericiti, dar asta e.. azi plangi , maine razi si tot asa...o sa rasara soarele si pe strada noastra sunt absolut convinsa....asa k hai sa ne traim viata cu zambetul pe buze nu cu lacrimi in ochii.. te pupacesc .*:">

    RăspundețiȘtergere
  4. poy nici k o s plang, dar durerea din suflet nu o s dispara, corect zambetul pe buze:*

    RăspundețiȘtergere
  5. m-ai facut curios sa intru pe site Tibby

    RăspundețiȘtergere
  6. Mitza. nu my fi trist si melancolic,decat o relatie platonica sau una ku multe lacrimi,mai bine sa se intample la timpul potrivit,pana la urma tot baietii buni vor fi luati de soti, iar frumuseii vor ramane doar cu amintirile si "trofeele" care nu vor my fi demult ale lor ;) Tine minte ce ti'am zis!

    RăspundețiȘtergere
  7. apropo' sa citesti post'urile mele recente de pe blog /;) SMILE

    RăspundețiȘtergere
  8. ar fi bine sa ai dreptate, oricum o perspectiva la care nu prea m-am gandit sa fiu sincer

    RăspundețiȘtergere
  9. E atat de simplu sa visam, si-i atat de greu sa deschidem ochii ! Da, cred in frumos si cred in primavara, cred ca rasaritul poate sterge lacrima cazuta dintr-o mare tulburata si revarsata din albia pleoapelor, si cred ca nu exista remediu pentru dragoste decat sa iubesti mai mult !

    RăspundețiȘtergere